Ontdek jouw toekomst op Herle!

Bekijk de virtuele tour

Ik wil me aanmelden als nieuwe leerling!
Aanmelden kan tot 31 maart via dit digitaal aanmeldformulier of via ons papieren aanmeldformulier.

Ontdek jouw toekomst op Herle!
Volg een proefles op Herle en kom naar onze VIP open avond! Heb je nog vragen neem dan contact op met bjm.maassen@bcpl.nl of lhm.reijnders@bcpl.nl

Beleef Herle tijdens een VIP rondleiding

Samen met je ouder(s)/verzorger(s) krijg je op een open avond een VIP rondleiding door Herle. Leerlingen en personeel van Herle geven jullie een kijkje in de keuken. Er is op een open avond veel te zien, te proeven en te horen.

Volg een proefles op Herle

Op onderstaande woensdagen en donderdagen wordt er een proefles gegeven op Herle. Samen met andere leerlingen van groep 7/8 volg je dan een ‘echte’ les op Herle. Op Herle leer je namelijk vanuit theorie én praktijk! Ga jij een proefles volgen?

Procedure aanmelden leerjaar 1

De aanmeldingsprocedure start met het adviesgesprek op de basisschool. Op basis van dit advies bepaalt u samen met uw kind de keuze voor de school.

Bij een VMBO basis, kader, gemengd of theoretisch advies ben je van harte welkom op Herle.

Aanmelden kan door het invullen van het digitale aanmeldingsformulier dat tot 31 maart beschikbaar zal zijn op onze site.

Vragen?

Voor vragen over onze school kunt u contact opnemen met Dhr. Maassen, contactpersoon voor leerlingen, ouders en basisscholen. (bjm.maassen@bcpl.nl)
Voor specifieke vragen over de onderbouw kunt u contact opnemen met de teamleider, Dhr. L. Reijnders. (lhm.reijnders@bcpl.nl)

U kunt beide personen het best bereiken per mail of middels het telefoonnummer van onze school (045-5721010).